Dit zijn onze actuele vacatures:

  • Aangiftemedewerker

    Als aangiftemedewerker stort jij je met plezier op de aangiftes BTW, IB en VPB, voor alle zakelijke relaties van administratiekantoor PoortEijk, het bedrijfsonderdeel ‘PoortEijk medisch’ en de ZZP-tak: ‘Enwijdoenderest’. Erg divers dus! De ene aangifte is eenvoudig, de andere meer complex. Jij vindt het lekker dat er altijd genoeg te doen is en dat je jouw werkdagen en tijden zelf in kan delen. Je signaleert daarbij fiscale kansen, of risico’s voor de klanten, die je met jouw collega’s van relatiebeheer bespreekt. Soms heb je klantcontact om iets op te vragen. Als je door wil groeien is er de kans om advieswerk op te pakken.

    16 – 32
    uur
    Leusden
  • Online Marketingcoördinator

    Hörmann Nederland streeft ernaar haar positie op de Nederlandse markt uit te bouwen. Om dit te realiseren, is er behoefte aan een Marketing Coördinator voor zowel Hörmann Nederland, alsook voor haar dealerkanalen. Deze functie is nieuw in de organisatie. Je krijgt dan ook veel ruimte om deze rol verder vorm te geven.

    32-40
    uur
    Apeldoorn
  • Junior autoverkoper

    Wil jij het vak van Verkoopadviseur leren en een gevarieerd takenpakket, waarbij iedere dag weer anders is? Dan is dit jouw uitdaging!

    32-40
    uur
    De Meern
  • Verkoopadviseur Automotive

    Jij vertegenwoordigt een succesvol, veelzijdig en innovatief automerk voor particuliere en zakelijke klanten: Hyundai. In de showroom staan alle soorten brandstof en modellen. Daarnaast is er een apart deel voor het merk Honda, wat de klant ruime keuzemogelijkheden biedt onder één dak. Jouw salestarget is helder en haalbaar, met een aantrekkelijke bonus! Je beschikt over een groot klantenbestand om aan te spreken; eerdere verkopen, of vanuit de garage waar dagelijks veel klanten over de vloer komen voor het onderhoud. Jouw doel is om klanten naar de showroom te krijgen. Dat biedt gelegenheid om het actuele aanbod te laten zien, of een proefrit aan te bieden. Een plezierig, open en eerlijk gesprek de basis legt voor jouw verkoopactiviteiten. Doorgaans verkoop jij de nieuwe auto’s en zo nu en dan sta je op de occasion verkoop (diverse merken). Vanuit het merk krijg je veel leuke trainingsdagen aangeboden, zodat je expertise opbouwt. Je spreekt telefonisch, per mail en live klanten en geeft advies en informatie over tal van zaken, zoals: de koopopties, de inruilwaarde, financieringsmogelijkheden, lopende acties, trends en ontwikkelingen. Je stelt offertes op en volgt deze op. Je zorgt voor het inplannen van proefritten, vraagt financieringen aan en houdt het online aanbod actueel. Eenmaal verkocht verzorg je de fysieke en administratieve afhandeling van de auto. Jij hebt de registratie, verzekering en eventuele financiering tijdig en correct afgehandeld. Voor de klant maak jij van het afhaalmoment van de auto een klein feestje! Uiteraard vertegenwoordig jij het merk ook door in een auto van de zaak te rijden. Je werkt in een team en werkt 40 uur, standaard op zaterdag, de leukste en beste werkdag. Je krijgt daarvoor andere werkdag (maandag of vrijdag) vrij. Jouw standplaats is Hilversum.

    40
    uur
    Hilversum
  • Business developer intralogistiek

    Bij Costo Intralogics vind jij nieuwe markten voor duurzame en complete logistieke automatiseringsmogelijkheden. Om dit te kunnen realiseren, heb je kennis van en ervaring met zowel logistieke software (WMS, WCS), als de bijbehorende hardware, zoals pallet- en racketing systemen. Je ontdekt kansen, prioriteert deze en kiest consistent, geduldig en proactief de beste benadering.

    32-40
    uur
    Hybride

Werkwijze

Wij willen waardevol samenwerken. Daarmee bedoelen we dat jij onze volledige aandacht krijgt wanneer we jou bemiddelen. We achterhalen jouw kwaliteiten en drijfveren en matchen dit met werkomgeving en rol waarin jij het beste tot je recht komt. We nemen hiervoor graag de tijd in een persoonlijk gesprek.

We schetsen een zo volledig en eerlijk mogelijk beeld van de werkomgeving en functie van jouw interesse. Ook letten we erop dat de arbeidsvoorwaarden aansluiten bij jouw verwachtingen. Daarbij behartigen we jouw belangen en denken we met je mee. We blijven altijd open over welke (on)mogelijkheden wij zien en wat je van ons mag verwachten!

dienstverlening

Wij bemiddelen voornamelijk vaste banen op medior, senior en directieniveau in de vakgebieden sales, marketing, inkoop, finance, project- proces en productiemanagement.

Als er tijdelijke opdracht vacant zijn, dan lees je dit achter de functietitel in het vacatureoverzicht. Die opdrachten vervullen we via een uitzend- of detacheringsovereenkomst. Of met jou als ZZP’er.

Wij werken veelal voor het MKB. Voor de sectoren handel en industrie hebben wij een warm hart, maar ons bedrijvennetwerk reikt ook daarbuiten. Als we voor jou op zoek gaan, dan doen we dit zowel binnen- als buiten onze vaste klantenkring. Dat biedt perspectief!

Sollicitatietraining

Als je behoefte hebt aan een goede voorbereiding, dan ben je bij ons aan het juiste adres! Wij helpen jou graag in de voorbereiding op jouw sollicitatie(s). Tenslotte is het opstellen, of bijwerken van jouw cv en het voeren van sollicitatiegesprekken voor jou geen dagelijkse kost, maar voor ons wel. Kom je via ons in procedure, dan lift je gratis mee op onze kennis en ervaring. Zo ga jij goed beslagen ten ijs!

Ik wil in het kandidatenbestand!